بارسلونا نیوز

 

مورینیو گفته بود، تیمش شروع بدی در فصل جدید داشته و خواهان چند خرید جدید در تیمش بود.  سال گذشته او دیه گو کوستا، فابرگاس و کورتوا را در بازار تابستانی خریده و به نتایج خوبی دست یافته بود.

 اما امسال خریدهای چلسی بگوویچ و فاکائو بودند که هردوی آنها به عنوان بازیکنان ذخیره به این تیم پیوستند. چلسی در کامیونیتی شیلد به آرسنال باخت و از دو بازی نخست خود در لیگ برتر هم تنها یک امتیاز‌اندوخته است. البته بابارحمان روز چهارشنبه از آگسبورگ به این تیم آمده و پدرو هم کمک زیادی به خط میانی این تیم می‌کند. ملی پوش 28 ساله اسپانیایی پنج عنوان قهرمانی و سه چمپیونزلیگ با بارسلونا در لالیگا کسب کرده و با اسپانیا هم قهرمان جهان و اروپا شده است. تا همین چند روز پیش منچستریونایتد مشتری اصلی او در بازار بود، ولی «اد وودواردم به رغم سفر به بارسلونا و مذاکره با مسؤولان این تیم نتوانست پیشنهاد خوبی برای پدرو به آنها بدهد.

همین تعلل سبب شد او راهی چلسی شود. چلسی از مدتها پیش خواهان پدرو بوده و مورینیو او را برای بازار ژانویه درنظر گرفته بود. اما او کوادرادو را از چلسی گرفت که به هیچ وجه انتظارها را در این تیم برآورده نکرد و حالا با ورود پدرو، مهره کلمبیایی در فهرست فروش خواهد بود و خیلی‌ها مورینیو را به خاطر خرید او مورد انتقاد و سرزنش قرار داده‌اند. چلسی در مورد خرید پدرو با زیرکی عمل کرد و درواقع از توجه یونایتد به این بازیکن بهترین استفاده را در مذاکرات به نفع خویش برد.

آنها می‌دانستند که با ارایه یک پیشنهاد بهتر نسبت به یونایتد می‌توانند این بازیکن را از چنگ حریف خود در بیاورند. همین شرایط در سال 2013 در مورد خرید ویلیان از شاختار دونتسک رخ داده بود. او در آستانه پیوستن به تاتنهام بود، ولی چلسی درآخرین لحظه وارد مذاکره با شاختار شده و ویلیان را از چنگ تاتنهام درآورد. فابرگاس هم تیمی پدرو در تیم ملی هم نقش مهمی در پیوستن او به این تیم داشت. پدرو روز چهارشنبه به لندن پرواز کرده بود و تمامی آزمایشهای پزشکی را پشت سر گذاشت.

 او قراردادی چهارساله با تیم لندنی عقد کرده است. او درباره پیوستن به چلسی گفت: «از حضور در این تیم هیجان زده هستم و برای کسب عناوین قهرمانی به چلسی آمدم. از باشگاه و هواداران که این فرصت را دراختیار من قرار دادند، تشکر می‌کنم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: بارسااخباربارساپدرو

تاريخ : شنبه 31 مرداد 1394 | 4:5 | نویسنده : amin salamt |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.